Вчитель - вчителю:

банк педагогічного досвіду

Логопедія

Заняття з логоритміки «Осінні пригоди» (середня група) (Fri, 08 Nov 2019)
Ознайомити дітей із шумовими та шурхотливими звуками. Вчити добирати звукові характеристики до образу листячка, що шурхотить, виразно відтворювати ігрові образи. Виявити вміння дітей відчувати початок та кінець музики, відображати це в рухах; бігти у вказаному напрямку під легку, жваву музику. Автор:  Пріщенко Вікторія Вікторівна учитель-логопед Щершун Вікторія Борисівна музичний керівник Дитячий будинок Хмельницької обласної ради Предмети: Логопедія Класи: Дошкільне виховання докладніше
>> Read More

Календарне планування корекційної роботи з учнями, що мають порушення формування навичок письма та читання (Fri, 01 Nov 2019)
Календарне планування корекційної роботи логопеда з учнями, що мають порушення формування навичок письма та читання на фоні легкого ступеня розумової відсталості . 1 клас, інклюзивна форма навчання. Автор:  Хараман Олена Миколаївна, вчитель-дефектолог, СШ№8 Предмети: Логопедія Класи: 1 клас
>> Read More

Збірка вправ з використанням балансувальної дошки Більгоу в корекційно-логопедичному процесі (Wed, 30 Oct 2019)
В цьому методичному посібнику розміщені матеріали, які допоможуть ознайомитися педагогам та батькам з вправами, які показано проводити при наступних станах: загальне недорозвинення мовлення різного ступеня тяжкості; проблема дисграфии або дислексії; затримка психічного розвитку; синдром дефіциту уваги та гіперактивності; аутизм та інші стани аутичного спектру; алалія; логоневроз (заїкуватість); відставання в розвитку моторики та координації; недосконалість роботи вестибулярного апарату; порушення поведінки; незібраність, підвищене відволікання; порушення опорно-рухового апарату; проблеми з нав Автор:  Герасимова Юлія Анатоліївна, вчитель-дефектолог КСДНЗ №151 КМР Предмети: Логопедія Класи: Дошкільне виховання докладніше
>> Read More

Дидактична логопедична гра для дітей старшої групи з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення на тему “Звук –с- шукає собі друзів” (Thu, 24 Oct 2019)
• Дидактична логопедична гра для дітей старшої групи з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення на тему: “Звук –с- шукає собі друзів” Пропоную для дітей гру на автоматизацію та диференціацію звуків –[С]- [С’] у словах, фразах. Покращує самоконтроль мовлення ,дозволяє тренувати і створювати плавний, повітряний видих з різною амплітудою звукових коливань та вправно користуватися при вимові звуків – [С]- [С’]. Автор:  Ніколаєва Валентина Василівна вчитель-логопед ДНЗ №505 Предмети: Логопедія Класи: Дошкільне виховання докладніше
>> Read More

ІГРОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СЬОМОГО РОКУ ЖИТТЯ ДО ЛЕКСИЧНОЇ ТЕМИ "ТРАНСПОРТ" (Mon, 21 Oct 2019)
У запропонованому матеріалі «Ігрові завдання для розвитку мови і мислення дітей до лексичної теми "Транспорт" узагальнено досвід роботи автора з питань подолання фонетичного, фонетико-фонематичного, загального недорозвитку мовлення дітей. Ігри сприяють розвитку мови і мислення дітей, збагачують словниковий запас, вчать спостерігати, зіставляти, класифікувати, порівнювати, складати складні синтаксичні конструкції, описувати предмет, розвивати кмітливість, допитливість, вчать узагальнювати, сприяють формуванню граматичних категорій, викликають позитивні емоції. Автор:  Макушенко Валентина Олександрівна, вчитель-логопед, Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Смілянської міської ради Черкаської області. Предмети: Логопедія Класи: 1 клас докладніше
>> Read More

ІГРОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СЬОМОГО РОКУ ЖИТТЯ ДО ЛЕКСИЧНОЇ ТЕМИ "ПОСУД" (Mon, 21 Oct 2019)
У запропонованому матеріалі «Ігрові завдання для розвитку мови і мислення дітей до лексичної теми "Посуд" узагальнено досвід роботи автора з питань подолання фонетичного, фонетико-фонематичного, загального недорозвитку мовлення дітей. Ігри сприяють розвитку мови і мислення дітей, збагачують словниковий запас, вчать спостерігати, зіставляти, класифікувати, порівнювати, складати складні синтаксичні конструкції, описувати предмет, розвивати кмітливість, допитливість, вчать узагальнювати, сприяють формуванню граматичних категорій, викликають позитивні емоції. Автор:  Макушенко Валентина Олександрівна, вчитель-логопед, Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Смілянської міської ради Черкаської області. Предмети: Логопедія Класи: 1 клас докладніше
>> Read More

ІГРОВІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ СЬОМОГО РОКУ ЖИТТЯ ДО ЛЕКСИЧНОЇ ТЕМИ "ОДЯГ" (Mon, 21 Oct 2019)
У запропонованому матеріалі «Ігрові завдання для розвитку мови і мислення дітей до лексичної теми "Одяг" узагальнено досвід роботи автора з питань подолання фонетичного, фонетико-фонематичного, загального недорозвитку мовлення дітей. Ігри сприяють розвитку мови і мислення дітей, збагачують словниковий запас, вчать спостерігати, зіставляти, класифікувати, порівнювати, складати складні синтаксичні конструкції, описувати предмет, розвивати кмітливість, допитливість, вчать узагальнювати, сприяють формуванню граматичних категорій, викликають позитивні емоції. Автор:  Макушенко Валентина Олександрівна, вчитель-логопед, Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Смілянської міської ради Черкаської області. Предмети: Логопедія Класи: 1 клас докладніше
>> Read More

Початкова школа

Інтернет-ресурси для вчителів початкових класів (Sun, 21 Nov 2010)
Найкращі інтернет-ресурси для вчителів початкових класів Класи: Початкова школа Пов'язані сторінки:  Найкращі інтернет-ресурси для вчителів
>> Read More

«Тарас Шевченко – світова наша слава» (Tue, 12 Nov 2019)
Виховна година Тема: «Тарас Шевченко – світова наша слава» Мета: показати світову велич Кобзаря, його значимість для всіх людей на планеті, розкрити неосяжність його таланту, визначити роль великого сина українського народу в літературній спадщині, культурі українського народу, виховувати почуття національної гідності, гордості за великого патріота України, прививати любов та шану до слова українського Пророка. Обладнання: портрет Шевченка, книга «Козар», стіннівка з хронікою життя поета, ілюстрація пам’ятника, квіточки, епіграф. Автор:  Цикова А.М. Вчитель початкових класів Предмети: Виховна робота Класи: Початкова школа
>> Read More

Дошкільне виховання

Конспект заняття «Рибка плаває в водичці» ( гурткова робота з пошуково-дослідницької діяльності за методикою О.І.Савенкова. Старша група) (Tue, 12 Nov 2019)
Інноваційна технологія «Дитяче дослідження як метод навчання старших дошкільників» позитивно впливає на розвиток пізнавального інтересу дітей та їх інтелектуальний розвиток. На заняттях гуртка дошкільники отримують ґрунтовні знання про об’єкти живої та неживої природи, удосконалюють навички проведення експериментів та спостережень, вчаться фіксувати зібрану інформацію за допомогою піктограм, придумують власні піктограми, виготовляють разом з педагогом муляжі та макети. До Вашої уваги конспект заняття "Рибка плаває в водичці". Автор:  Квич Наталія Григорівна, вихователь ЗДО №12 м.Червоноград Предмети: Екологічне виховання Класи: Дошкільне виховання
>> Read More

Конспект заняття «Повітря» ( гурткова робота з пошуково-дослідницької діяльності за методикою О.І.Савенкова. Старша група) (Tue, 12 Nov 2019)
Інноваційна технологія «Дитяче дослідження як метод навчання старших дошкільників» позитивно впливає на розвиток пізнавального інтересу дітей та їх інтелектуальний розвиток. На заняттях гуртка дошкільники отримують ґрунтовні знання про об’єкти живої та неживої природи, удосконалюють навички проведення експериментів та спостережень, вчаться фіксувати зібрану інформацію за допомогою піктограм, придумують власні піктограми, виготовляють разом з педагогом муляжі та макети. До Вашої уваги конспект заняття "Повітря". Автор:  Квич Наталія Григорівна, вихователь ЗДО №12 м.Червоноград Предмети: Екологічне виховання Класи: Дошкільне виховання
>> Read More