Консультативно-просвітницький напрямок роботи проводиться вчителем-логопедом з метою надання допомоги вчителям, вихователям, батькам з питань виявлення та усунення
мовленнєвих недоліків у учнів та попередження вторинних порушень (помилки при читанні та письмі), які найчастіше стають причиною неуспішності під час навчання дитини в школі.
Консультативно-просвітницька робота це:
-
Взаємодія вчителя-логопеда з адміністрацією шкіл (ведення документації, складання звітів та ознайомлення адміністрації шкіл з результатами проведення обстеження
учнів, визначення доцільних форм взаємодії з вчителями, батьками
-
Співпраця вчителя-логопеда з педагогами (ознайомлення з методиками та методами стимуляції мовленнєвого розвитку та його корекції, анкетування, практикуми,
ділові ігри, інформаційні куточки та повідомлення)
-
Просвітницька робота з батьками, формування у батьків передумов педагогічної рефлексії (залучення родини до активної співпраці, пропаганда логопедичних знань на
консультативних прийомах, ведення зошитів, аналіз робочих зошитів учнів, ознайомлення з методами логопедичного впливу на відкритих заходах тощо, аналіз результативності проведення корекційної
роботи, визначення динаміки розвитку дитини в цілому)